Ontdek wat je allemaal kan

Leer, ontmoet, doe, lees en vraag in de Bibliotheek

Uiteraard zijn we er voor ontspanning. Maar de Bibliotheek is zoveel meer. Je verdiepen in je digitale nalatenschap, alle ins en outs van de smartphone en tablet leren kennen of efficient je zorg digitaal regelen. Het kan allemaal. In en met de Bibliotheek.

Ontdek...

Wat is cybercriminaliteit?

Een bijeenkomst over verschillende manieren van oplichting zoals Whatsapp fraude, helpdeskfraude en phishing en hoe deze manieren van oplichting te herkennen.

Informatiebijeenkomst Cybercriminaliteit

Oefen voor je theorie-examen

• Veel online oefenexamens voor bromfiets, motor en auto
  • Online, dus direct oefenen wanneer en waar jij wilt

Meer over Theorie.nl

3D ontwerpen met Tinkercad

Tinkercad is een gebruiksvriendelijk online programma waarmee eenvoudig 3D-modellen kunnen worden gemaakt. Het resultaat wordt uitgeprint met de 3D printer in bibliotheek Terneuzen.

De workshops Tinkercad

Online leren en oefenen

Oefenen voor je theorie-examen? Een spreekbeurt of werkstuk maken? Of een nieuwe taal leren? Bij de Bibliotheek vind je een schat aan digitale cursussen en trainingen.
Via de inspiratiepagina's op onze website kan je lekker struinen tussen het (online) aanbod aan titels. En direct reserveren of lenen.

Theorie.nl >

Online cursussen >

Digitale vaardigheid

Oefenen met je digitale vaardigheden, dat kan met de Bibliotheek. Leer alles uit je smartphone, tablet en e-reader te halen. Of kom te weten hoe je cybercriminliteit herkent.

Workshops >

Ontdek, speel, knutsel, creëer én experimenteer in de Bibliotheek.
Experimenteer met nieuwe media (apparatuur). Volg een workshop op het gebied van 3D printen en ontwerp bijvoorbeeld je eigen telefoonhoesje. Bij ons kun je alle kanten op, of je nu op zoek bent naar een nieuwe hobby, je creativiteit een boost wilt geven of je vooral samen iets wil doen.
We hebben activiteiten voor iedereen.

Naar de Werkplaats >

Alle activiteiten >

Van 3D-printen tot je theorie-examen oefenen. Kijk snel bij jouw bibliotheek!